Virkad kanin

Kan tipsa om en väldigt bra tjej på youtube som gör virknings tutorials. 
Happyberry heter hon. Bara att söka på henne på youtube. 

Dock pratar hon engelska. Men när man lärt sig vad de olika stygnen heter på engelska så är hon väldigt lätt att hänga på eftersom hon är såpass tydlig! Jag har gjort mycket efter hennes filmer. 

Kaninen jag visade tidigare är gjord utefter hennes mönster. Men jag har ändrat lite och gjort den något mindre och med stående öron istället för hängande. 
Det är sånt man lär sig efter ett tag, att våga frångå mönstret och experimentera lite. 

Här är en länk till kanin tutorialen i alla fall! 
http://youtu.be/3WZw15ihw9U


När jag gjorde precis efter hennes mönster. 

När jag gjorde efter eget huvud. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0