Barnmorskebesök v.41

Dagens besök hos barnmorskan gick bra. Jag fick en till hinnsvepning. Den gjorde inte alls ont som den förra gjorde. 
Jag var nu öppen 3 cm mot förra gångens 1 cm. Och tappen var centralt riktad istället för bakåtriktad som den är när den inte är lika mogen. 
Så något har hänt senaste tiden iaf! 

SF-mått: 35 cm som förra veckan. 
Hjärtljud: 142. 
Fixerad: Ja 
Blodtryck: 110/77


Efter hinnsvepningen så har det lossnat små bitar av slempropp under dagen. Lite molande värk har jag oxå. Men inte alls som förra gången. 
Men jag hoppas verkligen att det kommer att hända något snart! Barnmorskan trodde att det mycket väl skulle kunna göra det eftersom jag var öppen och såpass mogen i tappen. 
Men hon sa oxå att det händer att vissa kvinnor inte kan få egna värkar precis som jag misstänkt att jag inte kan. 

Så vi får se...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0