Shoppingrunda

Tröttnade på allt flyttstök och springande på våningen över och tog därför en tur till köpcentrumet som ligger precis bredvid där jag bor.

Kom hem med ett linne till mig själv (att ha efter graviditeten), en julklapp till älsklingen och en dörrhängare till sovrummet.
Var väldigt skönt att komma utanför lägenheten ett tag efter att ha varit här inne och fixat i en hel vecka!

Caroline
2012-12-02 @ 15:07:49

Hej där! Jag kikar runt lite bland gravidbloggar (vilken fin du har!) eftersom jag ska göra ett roligt reportage till tidningen Vi Föräldrar och undrar vill vara med i reportaget ”roliga reaktioner på gravidbeskedet”. Det ska handla om ”Så berättade jag att jag var gravid – och framför allt, så reagerade omgivningen: Med skratt, panik eller genom att fortsätta städa…”.
Vore superkul.
Maila gärna [email protected] så kan jag berätta mer om reportaget om du vill.

Emma
2012-12-06 @ 21:28:55
URL: http://minbebis.com/blogg/emmaemma/

Fiiina magen :D

Svar: Tack tack! =)
Josephine




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0