Katastrof igen?

Igår ringde Leons läkare för att stämma av. Leon har fått mjölkfri ersättning nu sedan han var 1 månad typ. Jag har dock ätit och druckit mjölkprodukter sedan han var 3 månader. Och det har funkat fint. Hans mage är mycket bättre nu än tidigare.
MEN nu tyckte läkaren att vi skulle börja prova med vanlig ersättning igen. Väldigt långsamt förvisso!

Så igår fick Leon ett mått med vanlig ersättning blandat i sin vanliga ersättning. Om 3 dagar ska vi prova med 2 mått osv.
Idag är han jättegnällig och verkar ha problem med gaser stackaren. Ska jag misstänka den nya ersättningen nu eller ska jag bara ignorera det?
Vi fortsätter väl ett tag till på detta sättet, men blir kan sämre så får jag nog kontakta läkaren igen!

Suck... Inget ska vara lätt alltså!

Leon sparkar sig fram i sin gåstol här bredvid mig. Den är skojig en liten stund i alla fall!

Karin
2013-05-03 @ 15:51:00
URL: http://www.mintrollunge.wordpress.com

Saga fick också mycke gaser och blev lite orolig i magen när vi bytte ersättning, men efter några dar me nya så va hon som vanligt igen, så ja hoppas att de ger sig för er me!
Håller tummarna!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0